تاراتارا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

خانمک

کلام نخست

1392/4/10 21:26
نویسنده : مامان گلی
74 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانمک...این اولین باریه که برات مینویسم. نمیدونم چرا این لحظه رو تا امروز به تعویق انداختم. شاید برای اینه که زیاد اهل ابراز احساسات نیستم. شاید هم تنبلم...نمیدونم! 

الان که دارم برات مینویسم تو عین یه فرشته کوچولو راحت و آسوده و بیخبر از دنیای اطرافت خوابیدی.چقدر وقتی خوابی شبیه منی. دلم میخواد بشینم ساعتها نگات کنم و خودمو تو وجودت ببینم.خودم و خودت.

خدا میدونه کی و کجا این مطالب رو میخونی. امیدوارم بتونم یه ذره از احساسی که بهت دارم رو بیان کنم. میدونم نمیشه ولی سعیم رو میکنم.

نمیدونم نقطه آغازین این دفتر رو کجا قرار بدم. تلخیها و سختیهایی که قبل از اومدنت کشیدم رو رها کنم و از زیباییها برات بنویسم یا تورو شریک تمام احساساتم قرار بدم تلخ و شیرین.خوشحالم که دختری و همیشه میگن دختر همدم مادره. میدونم یه روزی میرسه که اینقدر بزرگ میشی بتونم بشینم حسابی باهات درد دل کنم اما اینجا چی؟ اینجا رو چیکار کنم؟ نقطه عطف حضور تو کی بود؟ کی واقعا باورم شد که اومدی که دیگه ترکم نکنی؟ اون لحظه ای که برای اولین بار تپش قلبتو شنیدم یا اون لحظه ای که با شدت به شکمم ضربه زدی و معترضانه حضورتو اعلام کردی؟ یا اون لحظه که صورت زیبات رو دیدم؟ نمیدونم کی باورم شد که هستی و میمونی که اینا همش سراب نیست.

باید فکر کنم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

baba reza
21 خرداد 92 12:07



nastaran
11 تیر 92 21:30
mobarak bashe webloge khanoomak
نسترن
11 تیر 92 21:52
مبارک باشه وبلاگ خانمک خوشگلللللل


ممنون خاله نسترن جون
نگین
13 تیر 92 18:36
مامان گلی با خوندن متن پر از احساست اشکم دراومد. امیدوارم سالهای طولانی شاهد شکوفایی فرشته کوچولوی زیباتون باشید. وبلاگ تارا خانم قشنگم مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خانمک می باشد